Światowe Dni Młodzieży stały się inspiracją do wielu inicjatyw, wśród nich do wolontariatu oraz inicjatyw medialnych. Jedną z inicjatyw jest program „Kierunek Młodzi” realizowany przez Biuro Prasowe KEP. Jego celem jest promocja ludzi młodych oraz tradycyjnych wartości nowoczesnymi środkami przekazu.

Szczególną wagą przywiązuje się do wykorzystywania przestrzeni Internetu, z którego korzysta ponad 90 % osób młodych z Polsce. Podobnie jak w innych krajach, wielu z nich korzysta z Facebooka i Youtube’a, dlatego treści będą publikowane m.in. na tych kanałach. Ponadto planowane jest wykorzystanie Twittera, który staje się coraz bardziej popularny wśród młodych ludzi. W działania włączyła się m.in. PZU Group, która angażowała się w pomoc przy ŚDM.

Ojciec Święty Franciszek w Krakowie zachęcał, aby zejść z przysłowiowej kanapy i założyć buty wyczynowe, aby pozostał po nas ślad. Program „Kierunek Młodzi” realizuje zaproszenie papieża Franciszka.


BP KEP

________________

BRAK KOMENTARZY