Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Światowe Dni Młodzieży stały się inspiracją do wielu inicjatyw, wśród nich do wolontariatu oraz inicjatyw medialnych. Jedną z inicjatyw jest program “Kierunek Młodzi” realizowany przez Biuro Prasowe KEP. Jego celem jest promocja ludzi młodych oraz tradycyjnych wartości nowoczesnymi środkami przekazu.

Szczególną wagą przywiązuje się do wykorzystywania przestrzeni Internetu, z którego korzysta ponad 90 % osób młodych z Polsce. Podobnie jak w innych krajach, wielu z nich korzysta z Facebooka i Youtube’a, dlatego treści będą publikowane m.in. na tych kanałach. Ponadto planowane jest wykorzystanie Twittera, który staje się coraz bardziej popularny wśród młodych ludzi. W działania włączyła się m.in. PZU Group, która angażowała się w pomoc przy ŚDM.

Ojciec Święty Franciszek w Krakowie zachęcał, aby zejść z przysłowiowej kanapy i założyć buty wyczynowe, aby pozostał po nas ślad. Program „Kierunek Młodzi” realizuje zaproszenie papieża Franciszka.


BP KEP

________________

NO COMMENTS