Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Obecność w mediach społecznościowych jest konieczna we współczesnej komunikacji Kościoła z mediami i wiernymi. Jest to najszybszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji z szerokim gronem odbiorców – powiedział rzecznik Episkopatu ks. Leszek Gęsiak SJ. Od 2 września br. rzecznik Episkopatu obecny jest w mediach społecznościowych – na Twitterze i na Facebooku.

Rzecznik Episkopatu podkreślił, że media społecznościowe są nie tylko szansą dla Kościoła, aby dotrzeć do tych użytkowników, którzy pozostają daleko od wspólnoty wiernych, ale również, by Kościół nie był wyłączony z tej szybkiej i bezpośredniej komunikacji, z której korzystają miliony osób.

„Dzięki mojej obecności w mediach społecznościowych będę mógł uczestniczyć w wirtualnej wspólnocie wierzących oraz przyczyniać się  do promocji wartości chrześcijańskich w Internecie. Jest to doskonała okazja do ewangelizacji tego cyfrowego kontynentu, na którym można spotkać wiele osób poszukujących i wątpiących” – powiedział rzecznik Episkopatu.

W mediach społecznościowych obecne jest już przewodniczący Episkopatu abp Stanisław Gądecki, wielu polskich biskupów i wiele diecezji oraz Biuro Prasowe Konferencji Episkopatu Polski. Ks. Leszek Gęsiak dołącza do grona użytkowników mediów społecznościowych, aby docierać z wiadomościami Episkopatu do jeszcze większej liczby osób.

BP KEP

NO COMMENTS